wtorek, 13 marca 2012

Historia Frugo

W naszej ankiecie zwyciężyła pozycja "Historia Frugo", a więc ją dostaniecie...

Frugo – marka napojów owocowych, stworzona przez firmę Alima Gerber, obecnie należąca do FoodCare. Frugo zasłynęło z oryginalnych reklam. Do dziś znany jest slogan marki „No to Frugo”.

Frugo pojawiło się w Polsce w 1996 roku, ale sześć lat później jego producent (Alima Gerber) wystawił markę na sprzedaż. Nabywcą została Krynica Zdrój, która kilka lat później zbankrutowała, a produkcji napoju zaprzestano. Pod koniec 2009 roku markę Frugo od syndyka odkupiła firma Aflofarm, która początkowo chciała znów wprowadzić Frugo, ale tylko na półki w sieci kawiarni Coffeheaven i w delikatesach Alma. Ostatecznie uznała jednak, że potencjał Frugo wykracza poza jej zakres działalności. W marcu 2011 roku odsprzedała ją. Nabywcą została firma FoodCare. Napój był dostępny od lipca 2011 r. w czterech kolorach, później producent wprowadzał kolejne. Pojawiły się też kisiele Gellwe "Słodki Kubek" o smaku Frugo. W listopadzie 2011 roku wprowadzono na rynek również 750 ml butelkę Frugo oraz 300 ml edycję dla marketu Biedronka. W ramach rozwoju marki planowane jest wprowadzenie kolejnych smaków. Możliwe jest również pojawienie się gum do żucia sygnowanych tą marką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz