środa, 1 lutego 2012

Kolejne wiersze!!!

Anna Galicka Kl. III d
Komputer

Gdy w Komputer patrzę swój
wiadomości widzę rój.
Logowanie się - to gratka,
więc korzysta z tego dziatwa.
Aby nie wpaść w zgubną sieć
w grach też umiar musi być!



Julia Szwagierczak Kl. III d
 Nasz komputer jest wspaniały.
Pokazuje mi cały świat.
Łączy ludzi w swojej sieci.
Jego dioda jasno świeci.
Widzę mam w nim nieskończoną i
zabawę wręcz szaloną.
Wiadomości cala pula,
a internet mocno hula.
To pudełko takie małe,
naukę daje nam na stałe.



Emilia Pilszak Kl.  III d 
Mój komputer wierny druh,
lubi gdy go wprawiam w ruch.
Kliknę myszką z z zadania wiem wszystko.
Gdy za długo przy nim siedzę
to komputer oczko mnie puszcza,
że już pora iść do łóżka.



Kacper Morawski Kl. III d 
Mój komputer jest wspaniały i 
choć jestem jeszcze mały
świetnie piszę i kopiuję
czasem nawet wydrukuję.



Liwia Garbacz kl. IIId

Dziś nie dziwny jest nikomu
Wszyscy mamy taki w domu 
Komputer z internetem - świetna sprawa
To nie tylko nauka, ale i zbawa 
Bo gdy nie masz w domu encyklopedii
Zawsze możesz skorzystać z elektrycznej Wikipedii
A gdy przeczytasz wiadomości jak leci
Przejdź na stronę gier, ale tylko dla dla dzieci!
Lecz pamiętaj , każda mama Ci to powie 
Że spacer, a nie gry bardziej Ci wyjdą na zdrowie



Rafał Guzik IIId

Czy wy wiecie, czy nie wiecie?
To komputer rządzi w świecie!
Klika na nim duży, mały
Tak ogarnął świat nasz cały

Uczy, bawi, rozweseli
Cały tydzień do niedzieli
Korzystajmy z tej techniki
A w nauce będą super wyniki


Julia Zezula kl. IIId

Nasz komputer jest bajkowy
No i często użytkowy
Każdy się przy nim dobrze czuje
I nuda nie występuje

Jakub Gigoń IIId

Mój komputer ważna sprawa
Z nim wesoła jest zabawa
Edukuje i naucza
Według logicznego klucza.


Głosujcie na najlepszy wiesz w naszym plebiscycie!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz